Zac Efron’s Most Tender Moment Ever! | TMZ TV

Zac Efron’s Most Tender Moment Ever! | TMZ TV


>>WHAT’S UP, ZAC? ANNOUNCER: OOH BABY, IT’S ZAC EFRON AT L.A.X., AND HE’S LOOKING GOOD.>>SO RECENTLY HE WENT ON TO TINDER BUT HE SAID HE NEVER GOT ANYONE TO SWIPE FOR HIM. ANNOUNCER: NO FREAKING WAY THAT’S TRUE. RIGHT, ZAC?>>NO ONE HIT YOU UP ON TINDER?>>NO ONE SWIPED RIGHT FOR YOU, MAYBE BECAUSE THEY THOUGHT IT WAS ALL A BIG HOAX. HARVEY: IF SOMEBODY SWIPED JUST TO SEE IF IT WAS A ZAC EFRON LOOK-ALIKE, YOU WOULD TAKE IT, RIGHT? ANNOUNCER: YES, BECAUSE ACTUALLY IT’S PROBABLY IAN SOMERHALDER. BUT THE REAL QUESTION IS –>>WOULD YOU DATE A NORMAL PERSON?>>YEAH, WHY NOT? HARVEY: IS HE SERIOUS?>>IT’S HARD FOR HIM TO DATE ANYONE REALLY. HARVEY: IT’S HARD FOR A BIG CELEBRITY.>>IT’S HARD FOR ANYONE TO DATE ANYONE. ANNOUNCER: OH, HAVE YOU CONSIDERED A CAT? ANYWAY, ANYONE WOULD BE LUCKY TO HAVE YOU, ZAC.>>I WOULD SWIPE RIGHT FOR YOU, MAN.>>STOPS AND TURNS AROUND AND SHAKES MY HAND AND GOES –>>THANKS, MAN. I APPRECIATE IT.

31 Comments

  • Luis Coboj

    August 10, 2016

    badaboom pow

    Reply
  • αии3 αρя1l

    August 10, 2016

    Haha hahaha

    Reply
  • Gisela

    August 10, 2016

    Effron? Lmao who writes these headlines

    Reply
  • Gurdit Auluck

    August 10, 2016

    First to comment

    Reply
  • Prince Blair

    August 10, 2016

    firsr

    Reply
  • 677htg hgbn

    August 10, 2016

    Every one of you guys that work at tmz are dorks

    Reply
  • Blue Berry

    August 10, 2016

    m and Selena should go out they both single and have a hard time getting dates

    Reply
  • celph titled

    August 10, 2016

    Damn they burned Harvey !

    Reply
  • P Auluknow

    August 10, 2016

    I would love to be his anal slave

    Reply
  • Dark: once ago

    August 10, 2016

    Did he just offer him to be in a relationship with a cat… Bestiality much?

    Reply
  • darkwa2000

    August 10, 2016

    damn what year was that game during?

    Reply
  • Taylor Nickels

    August 11, 2016

    Eh, screw it: I'd fuck Zac Efron if I had the chance.

    Reply
  • Moon

    August 11, 2016

    He's funny asf

    Reply
  • Stefanie with an F

    August 11, 2016

    his last girlfriend was a normal person and they were together for a few years

    Reply
  • Prakhar Narang

    August 11, 2016

    why is he always drinking something?

    Reply
  • Sigrid heinzendorf

    August 11, 2016

    He's so cute. I wonder if he'd date tall girls😢

    Reply
  • RariGold

    August 11, 2016

    Harvey is mad because Charlie stacks paper to the ceiling and rides on 24 inch chrome

    Reply
  • Terrance Turner

    August 12, 2016

    So a 10-second interview and handshake count as Zac's "most tender moment ever"? 😒

    Reply
  • saltydirectioner

    August 17, 2016

    I'm crying I love him!! He's SOOOO HANDSOME!!!

    Reply
  • alsbo1931

    August 21, 2016

    I HATE PAPS

    Reply
  • Hella Sassi

    January 17, 2017

    dafuuuuck

    Reply
  • First Name Last Name

    February 23, 2018

    Harveys ass be hatin!

    Reply
  • Stephany Bravo Castillo

    March 9, 2018

    😂😂😂😂😂😂😂

    Reply
  • Ramiro Vazquez

    March 18, 2018

    LMFAO he's sooooo fucking short and any bitches who are into him must love beta males!!

    Reply
  • Atenea Rodríguez

    April 16, 2018

    he is so fucking hot

    Reply
  • Pyper Sellers

    June 19, 2018

    Poor Zach getting videotape when he is just trying to get things done like one time when he was filling his gas tank. I feal bad cause he doesn't even like the attention he is just trying to leave a normal life while doing what he loves 😂😂

    Reply
  • Nirva Rene

    December 6, 2018

    I think he's gay
    Time will tell

    Reply
  • Christian Allegria

    December 17, 2018

    ho visto è il fratello Saverio Mauro gli scappano le battute sul fratello e i panini <sto aspettando che mangi> che muore la masturbacazzo

    Reply
  • Christian Allegria

    December 17, 2018

    non ce una isabella stracciapene

    Reply
  • Christian Allegria

    December 17, 2018

    nessuna rianima sarcofaghi il pene dell'anticristo

    Reply
  • xXAsh MarvelXx

    August 27, 2019

    0:47 can you see Loki on the computer screen? 😂

    Reply

Leave a Reply